McKenzie Method® za mehaničku dijagnozu i terapiju (MDT) je međunarodno priznata metoda procjene i liječenja bolova kralježnice i ekstremiteta koju je razvio novozelandski fizioterapeut Robin McKenzie. Koristi se diljem svijeta više od 30 godina.

Kliničari MDT osposobljeni su za procjenu i dijagnosticiranje svih područja mišićno-koštanog sustava. To znači kako prilikom problema u ili oko kralježnice, zgloba ili mišića, MDT procjena može biti prikladna.

PROCJENA

Procjena počinje s terapeutom koji uzima detaljnu povijest o Vašim simptomima. Od vas će se tražiti izvođenje određenih pokreta i položaja. Glavna razlika u većini drugih procjena je uporaba ponavljanih pokreta, a ne samo jednog pokreta. Kako se simptomi i raspon kretanja mijenjaju s ovim ponavljanim pokretima tako kliničaru dobiva informacije koje mu omogućavaju razumijevanje vašeg problema.

Korištenjem podataka iz procjene, kliničar će propisati specifične vježbe i savjete koji se odnose na pravilno držanje i te vas uputiti što biste trebali privremeno izbjegavati. Ako vaš problem ima teže mehaničke prezentacije, terapeut će možda morati primijeniti dodatne tehnike i vještine dok se ne postignu uvjeti da sami možete kontrolirati bol kroz naučene vještine, položaje i pokrete. Cilj je biti što učinkovitiji u najmanjem broju posjeta.

Učenjem kako se liječi trenutni problem, dobivate znanja o tome kako smanjiti rizik ponovnog pojavljivanja simptoma.

VAŽNOST SUDJELOVANJA PACIJENTA

Kod McKenzie metode vrlo je važno napomenuti kako su pozitivni rezultati mogući jedino kroz vašu dobru suradnju s fizioterapeutom.

Vježbe morate provoditi u zadanim intervalima točno na način koji fizioterapeut pokaže. Na taj način, svakodnevnim ponavljanjem zadanih vježbi, možete utjecati na svoje tegobe i, što je najvažnije, možete samostalno kontrolirati bol. Ovakav individualni pristup gotovo uvijek rezultira smanjenjem ili potpunim nestankom tegoba i boli, povećanjem pokretljivosti kralježnice te jačanjem pripadajuće muskulature.

"Zdravlje je najbitnija stvar u životu!"

Kontaktirajte nas za rezervaciju termina.

Adresa

Bruna Bušića 18